Persbericht: Fleet Facilities lanceert mobiele laadpaal

PERSBERICHT: Fleet Facilities lanceert mobiele laadpaal

Lees het originele persbericht hier.

Met trots presenteert Fleet Facilities haar eerste mobiele laadstation: de beste tijdelijke en flexibele laadoplossing!

De perfecte laadoplossing
Dit mobiele laadstation is de ideale oplossing voor wanneer je op zoek bent naar een tijdelijke laadmogelijkheid of een tijdelijke uitbreiding van je laadcapaciteit. Denk hierbij bijvoorbeeld aan tijdelijke bedrijfslocaties, bouwlocaties of seizoensgebonden locaties. Ook kan de mobiele laadpaal een uitkomst bieden wanneer je als bedrijf niet meteen wil investeren in vaste laadinfrastructuur, maar eerst wil kijken waar, hoeveel en óf er voldoende vraag is naar een permanent laadstation.

Waarom een ‘tijdelijk’ laadstation?
Als expert op het gebied van mobiliteitsoplossingen merken we dat bedrijven steeds vaker willen verduurzamen. Duurzame(re) mobiliteit is dan ook voor veel bedrijven een interessante oplossing. Elektrisch rijden is daarom voor steeds meer bedrijven de norm en daarmee groeit ook de vraag naar laadstations.

Het faciliteren van laadoplossingen is een van onze specialiteiten en we hebben gemerkt dat, naast de groeiende vraag naar vaste laadinfrastructuur, er ook een groeiende vraag is naar (tijdelijke) laadmogelijkheden op tijdelijke plekken. “Op die tijdelijke plekken is het vaak niet mogelijk of te duur om te investeren in het installeren van vaste laadinfrastructuur. Hierdoor kwamen we op het idee om een mobiele laadpaal op de markt te brengen”, aldus Edwin van Deursen, directeur en oprichter van Fleet Facilities.

Bovendien hebben we gemerkt dat er steeds vaker behoefte is aan het tijdelijk uitbreiden van laadcapaciteit, bijvoorbeeld op plekken die seizoensgebonden zijn of plekken waar evenementen plaatsvinden. Ook hiervoor biedt een mobiele laadpaal de perfecte uitkomst. Daarnaast is het natuurlijk zo dat de actieradius van elektrische auto’s door de daling van de temperatuur een stuk lager ligt in de winter dan in de zomer, waardoor het op veel plekken interessant kan zijn om in de wintermaanden de capaciteit tijdelijk uit te breiden met een mobiel laadstation.

USP’s

• Vandalismebestendig door het hoogwaardige materiaal en enorm zwaar, waardoor hij niet zomaar weggehaald kan worden
  • Perfect voor het stimuleren van (tijdelijke) duurzame mobiliteitsoplossingen
  • Minder kosten: geen grote investering vooraf in tegenstelling tot vaste laadinfrastructuur
  • Voorkomt overbelasting – in tegenstelling tot de mobiele laadpalen die momenteel op de markt zijn
  • Service: persoonlijk, op maat en wij regelen alles – denk hierbij aan het verhelpen van storingen en een 24/7 helpdesk voor e-rijders

De mobiele laadpaal van Fleet Facilities is vanaf begin december verkrijgbaar. Geschikt voor alle laadpassen en stroomaansluitingen. Prijzen zijn op aanvraag.

Voor meer informatie, beeldaanvragen of interviews, kunt u contact opnemen met Anouk Slot via anouk@fleetfacilities.com of +31 73 54 74 232.

Fleet Facilities is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf met de ambitie om mobiliteit zo duurzaam, efficiënt en voordelig mogelijk te maken.

Leasing

Sharing